4 august

Idag skypeade jag med familjen för första gången! Det var kul att se och höra dom igen, hade faktiskt börjat sakna dom lite. Skype är så himla bra! Trodde jag skulle registrera mig på skolan idag men det ska jag göra på måndag. Var bara något jag skulle fylla i idag. Men det tog en liten stund sen åkte vi till mallet och åt lunch och shoppade lite. Köpte ett par shorts och två tröjor. Pappa kortet funkade alldeles fint! Sen kom vi hem runt halv 3 och då badade jag i poolen för första gången. Poolen är stor och det är jätte varmt här! Kändes som jag var på semester. Vet att jag tjatar mycket om det men det är verkligen HUR fint som helst här! Palmer och kaktusar överallt och jätte fina berg. Familjen är jättegullig och mamma Debbie tvättar varje lördag så det slipper jag också! Erbjöd mig att tvätta mina egna grejer men hon sa att det skulle jag helst inte för hon vill spara energi. De tar väldigt väl hand om mig och jag kunde inte haft det bättre. Nu längtar jag faktiskt tills skolan börjar så jag får träffa lite egna vänner haha! Imorgon ska jag till kyrkan för första gången här också. Ska faktiskt bli kul, verkar som om dom har det väldigt kul i kyrkan. Men dom har varit väldigt noga med att säga att om jag inte gillar det så måste jag inte följa med dom. Men jag tror faktiskt det blir kul!

Bilder från igår när vi var på "bearizona"


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej, jättefin blogg! Vad använder du för kort?:)

Svar: Jag använder ett kort från danskebank! Hade det redan innan så behövde inte byta. Vet att ica-banken fungerar utomlands också!
usaalicia.blogg.se

2012-08-13 @ 11:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0