bra deal

Dagen började med ett skype-samtal med soffan och sarah! Det var så roligt att höra att ni mår bra! Sen så åkte vi till kyrkan. Asså kan ju säga såhär, inte alls som den svenska kyrkan. Det var fullt med folk i alla åldrar och det serverades kakor och annat gott (såklart). Sen så gick man in där det var typ ett band som sjöng, sen var det "nattvard" men man satt kvar på sina platser och fick sitt bröd och saft. Sen pratade en snubbe som var klädd i vanliga kläder i typ 2 min sen var det slut. Allt tog typ 10 minuter. Sen gick alla ungdomar upp och lekte typ lekar. Alla tyckte det var as cool att jag kom från Sverige. Sen hängde vi lite typ och åkte hem. Kändes nästan som att mingla på en studentmottagning typ haha. Sen åkte vi och fixade telefon. Gick inte att ha min iphone men fick en telefon gratis av killen i mobil butiken. Annars hade jag behövt köpa en för typ 100 dollar. As bra och behöver betala typ 27 dollar per månad med free texting och 250 min talking. Rätt gödig deal. Sen åkte vi hem och åt left-over pizza till lunch. Dom har massa sallad och sånt också mamma men jag kände faktiskt för pizza. Sen åkte vi och köpte lite saker. Köpte bland annat flipflop, ett måste i detta väder. Sen åkte vi hem och katie till någon kompis så då spelade jag och Debbie Uno och sedan spelade jag mot Larry. Allt känns så himla bra och det kunde verkligen inte kännas bättre. Min värdfamilj äger! Snart ska vi äta middag, blir ceasar sallad. Imorgon ska jag åka och välja mina kurser och fråga lite om sport och så. Ser fram emot att börja skolan! 
Mobilen jag fick

Kommentarer
Postat av: Anonym

Super wow!!!

2012-08-06 @ 05:58:13
Postat av: Myggan

Min lilla litchi!!

2012-08-06 @ 08:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0