frozen yoghurt

Idag rullade skolan på som vanligt! Dock var det en tjej som spydde på photo lektionen. Det var lite äckligt, men tyckte så synd om tjejen hehe. Sen efter skolan tog jag bussen hem till Heidi som bodde helt sjukt fint! Sen åkte vi till mallet och shoppade lite. Det var gött men hittade dock inga kläder... Men köpte lite saker på victoria's secret, en träningsväska, body mist, body lotion och parfym. Allt för 63 dollar, ganska bra tycker jag! Vill ju inte gå runt och lukta äckligt för man svettas lite här, och en träningsväska behövde jag verkligen! Sen åt vi Frozen yoghurt, jag säger bara MUMS! Asså det var i särklass det godaste som nuddat vid mina smaklökar! Det är yoghurtglass så får man välja hur mycket man vill ha och vilka smaker, det finns väldigt många olika! Jag tog cookie smak och brownie smak! Sen kunde man välja toppings, typ bär, nötter, bananchips, m&m's, kakor, brownie, godisar o.s.v. Jag tog M&M's med nötter i, oreo, valnötter och en brownie bit! Inte sista gången jag är där vill jag lova. Gick på 5 dollar också, sjukt billigt! Varför har vi inte det i Sverige????

Kommentarer
Postat av: Lotta G

Mycket gott finns det over there! Hörde att ni skall shoppa på lördag du o KLara:) Hon är laddad till tänderna och tycker sig inte ha någonting att ha på sig -så du kommer nog dras med då... Kram på dig o krama K från mig också

2012-08-17 @ 11:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0