goldfish

Svarar på frågor i kommentarsfältet så om ni undrar något så finns erat svar där så fort jag hinner svara!
 
Idag var en bra dag. Tog den gulaskolbussen till skolan. Det var chill. Sen så gick jag till rådgivaren och frågade om jag kunde droppa tv production och det kunde jag! Så nu har jag en timme under skoltid att göra mina läxor på! Fett gött. Sen rullade dagen på och jag kommer in i det mer och mer. Har lite människor att snacka med liksom. Sen när jag kom hem åt jag lite jordgubbar och goldfish. Gatt äre. Sen kollade jag på tv och vi hämtade Katie. När vi kom hem lagade vi mat och sen gjorde vi lite läxor. Läxorna här är sånt jag gjorde i fyran. Har veckans ord i engelska, vilket är bra dock förmig dock eftersom jag inte kan alla orden. Sen ska man måla en bild som beskriver det ordet. Det är till på fredag men började med det ändå! Efter maten åt jag världens godaste kaka och ännu mer goldfish! Måste börja träna också men det är för varmt för att gå/springa ute. Nu ska jag gå på toa och fortsätta titta på tv. Hoppas ni har det bra där hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0