Schedule

Okej, var på skolan idag och registrerade mig. Kommer gå vilse ett x antal gånger. Den är STOR. Det såg ut precis som på filmerna och vissa tjejer gick runt i sina cheer dräkter. Det var mycket att stå i kö men nu är det fixat. Fick "bara" två böcker. De väger typ 5kg var och är as stora. Iallafall så är jag rätt nöjd med schemat hittils. Var tvungen att ta american history, english och en matte klass. Det var en kille i en kö som jag snackade lite med som graduated förra året. Han sa att alla lärare jag skulle ha var bra förutom en som var wierd tydligen. Hehe. Mitt schema ser iallafall ut såhär:

1 7:45-8:38 Algebra II
2 8:45-9:45 Media production 
3 9:52-10:45 Photography
4 10:52-11:45 American/Arizona history
5 11:52-12:45 P.E (gympa med badminton inriktning typ haha)
6 12:45-1:27 Lunch
7 1:27-2:20 English III
 
Hoppas jag inte går för vilse nu! Ska även gå på try-outs för badminton! Haha, volleybollen började idag och det visste jag inte så fick bli badminton. Men det är ju också kul faktiskt! På vintern blir det soccer och på våren track and field! 
Mitt student-ID 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha! Badminton!! Fan va kul Tosse!

2012-08-07 @ 10:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0