shopping

Dagen började med att jag, Debbie och Larry åkte till ett zoo som ligger här i närheten. Var där redan klockan 8 för att det inte skulle hinna bli så himla varmt. Men jag är ju i Arizona så jag svettades ihjäl ändå! Mitt favvo djur var dragon någonting. Det var typ stor som en krokodil och hade krokodil svans och kropp men huvud och hud som en orm. Den va lite äcklig. Sen åkte vi till mallet där jag skulle möta Klara klockan 10. Sen så shoppade vi i några timmar! Känns så konstigt att shoppa här för om man köper skapligt mycket så känns det som man spenderar hur mycket pengar som helst, fast egentligen så gör man inte det. Det är rätt billigt här! Köpte lite kläder och en ansiktsskrubb. Vi åt lunch där också. Jag åt en kyckling-burrito. SÅÅÅÅ himla gott. Min favvo! Killen som gjorde den maxade guacamolen, så den blev ju redigt god efter det. Sen lite senare åt vi även frozen yoghurt. SÅÅÅÅ himla gott det med, haha. Börjar bli lite tjock faktiskt. Tränar ju inget heller, dåligt... Men ska börja springa snart när det inte är dödligt varmt ute. Måste köpa nya springskor och kläder bara. 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att se er tillsammans igen!puss mamma

2012-08-19 @ 06:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0