I USAAAAA

flygresan till USA gick bra men den var lang. Nu ar vi pa campuset dar vi ska bo. Lite haftigt att se hur det ar pa ett riktigt Collage! Haha, ar riktigt varmt och fuktigt har. Allt ar jatte bra och imon ska vi aka in till New York city for shopping och rundtur! Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer for jag suger pa att blogga. Men jag lever iallafall och har faktiskt inte sa mycket mer att beratta for har ju inte hunnit gora sa mycket. bloggar mer nar jag kan och har tid. Nar jag kommer till Arizona kan jag aven visa lite bilder!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Alicia! Vad spännande allt låter. Ser verkligen fram emot att följa dig här på bloggen och att se bilder från ditt nya hem! KRAM från EVA

2012-07-31 @ 13:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0