new york

Jag ska till New York! Var inte meningen från början men ångrade mig lite så fick jag plats!!! Jag ska alltså på förberedelseläger om ingen förstod det. Kommer blir sjukt kul, har aldrig varit i New York (eller USA). Åker redan om en vecka, alltså den 25e. Från Göteborg och sedan övernattar vi på arlanda innan vi flyger vidare. Hoppas detta kommer gå bra nu och jag klarar mig utan min familj och mina vänner. Har drappats av lite separationsångest. Ibland känns det som om jag kommer klara mig fint och att allt kommer bli hur kul som helst. Men i andra sekunden undrar jag var jag egentligen har gett mig in på. Det känns som om jag ska spendera resten av mitt liv helt ensam typ? haha, men så får vi ju hoppas att det inte blir! Kommer ju hem efter 10 månader !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0