VÄRDFAMILJ!!!!

Trodde aldrig dagen skulle komma då jag fick skriva den rubriken! Igår ringde STS och berättade att jag fått värdfamilj!!! Blev helt sjukt glad verkligen. Sen så när tjejen från STS började berätta blev jag ännu gladare. Jag ska bo i Scottsdale, Arizona som är en förstad till Phoenix, Arizonas största stad. I Scottsdale bor det drygt 200.000 invånare. Jag ska bo hos en familj som består av en Mamma, Pappa och en dotter som är 16 år. Dom gillar sport, hitta på saker med familjen och vänner. Dom verkade iallafall passa mig sjukt bra. Ska gå på Desert Mountain High School som har runt 2400 elever. Juste, jag har pool också! fett gött och jag kommer få ett eget rum! Skolan börjar den 8 augusti så inte långt kvar tills jag åker nu... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0