Fråga+helgen

Fick en fråga om vart i Arizona jag bor. Svaret på den frågan är Scottsdale!
 
I torsdags var vi och såg på premiären av Breaking dawn 2. Tyckte det var jätte bra! Det var häftigt att gå på en riktig premiär. Liksom allt kommer ju ut typ en dag senare i Sverige. Hehe, det var fett iallafall. Här kan man få pizza på bion och eftersom jag kom direkt från träningen blev det pizza. Haha lite knas ändå. Det är föresten väldigt mycket billigare att gå på bio här. Jag kan gå för 7 dollar och då får jag en läsk och popcorn till. I fredags så hade jag träning som vanligt och sedan åt vi middag på ett ställe för att fira Katie som fyllt år. Sedan gick vi på bio och såg breaking dawn igen haha. Men det är typ de flesta gör här. Går ut och äter middag, går på bio eller hänger på the mall. I lördags var det sista fotbolls matchen med klubblaget innan uppehåll för high school. Vi vann med 1-0 och Heidi la mål. Wihooo. Är så sjukt glad att jag började spela i klubblaget. Tror verkligen det hjälper mig att inte längta hem eftersom det håller mig upptagen. Idag var vi först i kyrkan och sedan åt vi lunch på qdoba, chicken burrito ställe. Har verkligen ätit helt fantastiskt dåligt den här helgen. Tur att jag spelar fotboll annars hade jag säkert vägt 10 kilo mer. Imon är det skola och fotboll igen. På onsdag fyller jag år, 18 hela år!!! Kan inte förstå att jag har blivit så gammal. Men hoppas att mamma och pappa kan se mig som ett barn lite till när jag kommer hem ibland för har blivit väldigt mammig och pappig här. Ibland är allt jag vill att bara krypa upp i soffan och titta på en film med de. Jag kommer nog alltid vara en liten baby tror jag. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sötaste flickan jag saknar dig så❤Mamma

2012-11-19 @ 22:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0