update

Har varit en dålig utbytesstudent och inte bloggat på ett tag. Förlåt men har fullt upp och är trött + att jag inte tycker om att blogga haha. Nu har iallafall skolfotbollen börjat och det är träning två timmar varje dag. Rätt så jobbigt faktiskt. Det har varit Halloween också och det var fantastiskt att få uppleva en amerikansk halloween. Människorna satt utanför husen och delade ut godis (i shorts). Haha kändes komstigt, har barndomsminnen från att det brukar va rätt kallt faktiskt. Fick massa godis men nästan bara choklad och jag är sjukt trött på choklad. Tycker nästan inte om det längre (sorry soffan). Just nu har jag precis kokat ägg till frukosten imon. Mamma sa att jag ska äta nyttigare så det är bara att lyssna på lilla mammsi. Puss på er jag saknar er där hemma!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra snuttis❤puss från mamman

2012-11-08 @ 17:19:46
Postat av: hassan!!

Fan vad bra du ee!! Hoppas du njuter, det förtjänar du min framtida bloggpartner!!( emma med.....)
Vi hörs!

2012-11-09 @ 00:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0