Tisdag

Dagen började med att jag vaknade typ 10, åt frukost framför tv:n och sen gick jag ut i solen i en timme. Göd att de är 33 grader i oktober, känns helt sjukt! Sen åkte jag med värdfamiljen till the mall för att äta lunch och kolla på bio! Såg pichperfect eller vad den nu heter. Den var bra! Köpte även en varmare kofta till. tog ju nästan bara med mig sommarkläder och snart så kommer det kylas av här, speciellt på morgonen. så det gäller att vara förberedd! Sen åkte vi hem och jag blev helt sjukt trött, vet inte varför.... Somnade till lite och sedan åt vi middag! Det blev pizza idag! Men nu är alla här i familjen på diet typ, fast de har en lite speciell syn på innebörden av hälsosamt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0