veckan som gått + homecoming

Förra veckan var homecoming week. Vet inte riktigt varför man har det, men det är iallafall en dans och veckan innan har man "spirit week" då alla klär ut sig efter olika teman. Tyvärr är det nästan inga som klär ut sig på min skola.... Lite tråkigt, men vad ska man göra? I fredags var det assamble då vi samlades i gymmet som var SMOCKAD. Det var typ 1/3 av skolan där. Cheerleaderserna och pom hade uppvisning och sen var det någon random dans. Alla atleter för denna säsongen hyllades också. En liten kul sak som hände var att några footballplayers hade ögonbindel och skulle gissa vem av cheerleadersen som pussade dom på kinden. Men istället så kommer deras mammor ut och det var sjukt kul när de sa "ehh I think it's Sidney". Efter skolan kom Heidi till mig och vi köpte kakor till Alex för att hon fyllde år dagen efter och vi skulle till henne och äta lite pizza innan the homecoming game. Det var sjukt gott! Vi förlorade footballen med 2 poäng... lite surt när vi vunnit alla matcher innan. Dagen efter så var det "homecoming dance". Jag åkte till Heidi för bilder med Alex och Madi sen åt vi på en restaurang med sjukt god mat! Sen åkte vi vidare till dansen, var väl lite sådär... Kändes som ett lågstadiedisco om man bortser från hur en del dansade... Musiken var också ganska dålig. Var ingen musik man riktigt kunde dansa till kände jag, det gick lite för långsamt. Efter dansen åkte ett gäng hem till Madi som har det sjuuuukaste huset. Asså en del hus här är..... fantastiska. Somnade cirka 3 och gick upp 7:30 för en soccer match vi hade. Klockan 1 på dagen och det var helt galet varmt. Snacka om att man var trött efter så gick och la mig 7:30.... hehe jag är en liten bäbis, jag vet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjusigt😊

2012-10-15 @ 05:08:49
Postat av: Anonym

ÅÅÅÅÅH min fina

2012-10-17 @ 21:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0