football game

Igår följde Heidi med mig hem efter skolan. Vi gick och köpte froyo och sedan köpte hon donken och jag burrito. Sen gick vi hem till mig igen då Larry körde oss till Alex. Alex är en tjej i våran soccerclass som är lagkapten i skollaget. Vi gick till the game och det var precis som på film och jätte go stämning! Alla hade klätt ut sig till dagens tema som var camou. Fast hade inga kläder som passade, men nästa vecka ska jag satsa mer på kläderna! Haha, det var sjukt kul iallafall och nästa vecka ska vi möta chaparall som är de största rivalerna någonsin typ! Till och med lärarna brukar "make fun of them" ibland haha. Det blir intressant!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0