Mackan är bäst

Har inte riktigt haft tid och ork att uppdatera här men nu kör jag för en av världens bästa vänner, Mackan, skickade ett brev till mig och jag blev så otroligt glad! Satt och flinade som ett fån verkligen och skrattade. Ska lätt spela svarta diamanten sen. Är så roligt att få veta hur ni har det också och få små livstecken. Brev är roligt också för det kan man läsa flera gånger medans ett skype samtal bara varar i några minuter! WIEE VA GLAD JAG BLEV! 
 
Iallafall denna veckan som gått har jag tränat fotboll och varit på volleyball game och football game (amerikansk). Det är så roligt att kunna spela soccer igen ska ni veta! Även om soccer inte är riktigt lika bra här och man blir ibland irriterad för de inte gör som man vill att de ska göra haha. Men laget är iallafall jätte snälla!
 
I fredags var det football game som sagt. Det var riktigt spännande ska jag tala om! Vi vann i sista sekund. Sjukt spännande, börjar fatta reglerna lite nu. Spelade in en video så ska se om jag kanske kan få upp den här. Det är verkligen en speciell känsla för alla hejar verkligen, precis som på film!
(lånade bilden av Heidi)
Det här är Alex och Heidi! Alex går i våran soccer-class och spelar även i vårt klubblag! Heidi är ju som ni vet norsk och det är sjukt ändå att vi båda spelar fotboll och är ganska så lika i sinnet! Det är skönt att kunna prata med Heidi om vissa saker amerikanarna gör som vi tycker är konstigt, men som är helt normalt för dem. Skulle inte klarat mig utan henne 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0