matmatmatmatmatmat

Hej allihopa! Har inte riktigt suttit ner vid datorn föräns nu. Fullrulle ni vet. Igår och idag var jag och kollade på när Katie spelade volleyboll. Det var nääjz. Vart i skolan som varit och idag när jag pratade med engelska läraren sa hon att jag hade ett starkt B. Jag ba say whaaaaat??? Haha sjukaste, bättre än vad jag har i Sverige ju. Man får liksom bra betyg här om man gör sina läxor som tar typ 5 min, lämnar in dem i tid och kommer i tid samt inte går på toa under lektionen. Men det är nog lite för att jag är utbytis också skulle jag tro! Idag hade vi quiz i engelska och innan quizet så gav hon svaret på alla frågorna... Haha, ett skämt men jag klagar ju inte! Kommer ju bli tufft att komma tillbaka till Sverige.
Iallafall idag har varit en bra dag! Debbie hämtade mig efter skolan för att åka till Katies volley. Köpte froyo på vägen. Finner inga ord till hur mycket jag älskar det! Igår åt vi in n out som är hamburgare som alla ÄLSKAR här. Pommesen var goda men burgaren va lite mjeee om ni fattar. När vi kom hem efter matchen åt vi kyckling tacos och nu äter jag cookie dough! Kommer bli fet, men det är värt det. För maten här är verkligen värd att njuta av! Är ni trötta på att höra om alla mat? hehe borde skaffa matblogg
 american styyyyyle

Kommentarer
Postat av: dasoff

saknar dig massor tosse! vill skypea snarast om du har tid! :)

2012-09-06 @ 18:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0