alla hjärtans dag

Är det något amerikanare är galna i, mer än jordnötter och friterat, så är det högtider. Idag var det alla hjärtans dag och hela skolans väggar var fyllda med röda hjärtan. Alla gick runt med rosor, choklad, kakor, och nallebjörnar. Alla här har nämligen flick/pojkvän. Annars är man typ tönt. Haha, fick en alla hjärtansdag present av mina värdföräldrar! Ett presentkort på Vicoria Secret! Det passade ju väldigt fint. Måste verkligen shoppa snart också. Känns som det är massa nya saker man behöver hela tiden och jag går runt med samma saker hela tiden.... 

Kommentarer
Postat av: mackan

har oxå en blogg nu om du vill följa mig baby
saknar dig och längtar ihjäl mig efter dig
bloggen heter
www.thorstenm.blogg.se

2013-02-15 @ 17:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0