random

Hej kära vänner och familj!
Jag har nu vart sjuk i typ en vecka så har inte gjort så mycket. Men igår åt jag först lunch med Katie och Grandma och sedan drog jag till the mall och mötte upp Klara! Fick köpt lite behövliga grejer så det var skönt. Har verkligen ingenting intressant att berätta mer än att tiden flyger just nu. Om 3 månader och 2 veckor så åker jag liksom hem... vad hände där liksom? Är iallafall sjukt taggad att träffa alla igen och jag kan knappt vänta. Fast kommer bli trist att lämna USA också. Även om livet så utbytesstudent är långt ifrån en dans på rosor så har det ju sina positiva saker också. Fast allt kommer ju bli positivt tillslut. Har verkligen blivit utmanad här på många olika sätt och lärt mig många "läxor" eller vad man ska kalla det. Man lägger liksom märke till saker man inte lägger märke till annars. Haha, vet inte riktigt hur jag ska förklara det... Men när jag ser tillbaka på hur jag var när jag kom så har jag blivit en mycket starkare och bättre person. Fast är ju fortfarande samma person, fast en lite bättre version!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0