dålig bloggare

Jag är verkligen ingen bra bloggare. Jag ber om ursäkt. Men det händer inte så mycket världsförändrande saker här så vet inte vad jag ska skriva om. Gör liksom mest samma hela tiden. Men kan ju uppdatera er om helgen. I fredags spelade vi match. Vi vann så det var gött. Fast det andra lagets målvakt fick åka ambuland för hon krocka med en i vårat lag. På lördagen gick jag ut och sprang. Det är jätte härligt väder här nu verkligen. Fantastiskt skönt. Tro det eller ej men under förra veckan var det riktigt kallt!! Har inte varit så kallt sedan 1963 eller vad min värdpappa nu sa. Men nu är det över iallafall, vilket är skönt! 1 vecka vinter räcker. Sedan på kvällen gick jag, Heidi och Katie till goldie's och åt middag. Finns inga ord som beskriver hur gott det är där. Sedan åkte vi till matbutiken och hyrde film och köpte lite gottis. Idag söndag så startade jag dagen med en kort joggingtur. Sedan skypeade jag med Rad och Soffan. Klockan 3 åkte jag till the mall och träffade Clarissa (utbytesstudent från Italien), Frank och Adam. Vi hängde typ bara och åt froyo. Imorgon är det måndag och vi är lediga. Det är typ milk-day eller nåt sånt? haha, så då ska jag först klockan 10 gå till skolan och se på film med fotbollslaget och sedan ska jag, heidi, katie och debbie till Hard Rock i phoenix för lunch! Sedan blir det förmodligen the mall igen för ska byta ett par skor som jag köpte för mina julklappspengar! Puss på er där hemma jag saknar er alla. 
 

Kommentarer
Postat av: elmyggo

Saknar dig

2013-01-22 @ 16:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0