Nytt år

Nu är det nytt år och imorgon är det exakt 5 månader tills jag åker hem. Känns verkligen helt sjukt. Jag tänker inte på det så ofta men jag är faktiskt väldigt stolt över mig själv att jag vågade göra detta. Åka till ett främmande land, bo med en främmande familj... Allt är liksom främmande. Jag visste inte hur det gick till i skolan och många gånger känner man sig helt efterbliven. Att börja på en skola med 3000 elever och man kan språket helt okej är inte lätt. Har lärt mig sjukt mycket faktiskt, om jag tänker efter. 
 
Det nya året firades iallafall in med Klara. Var ju inte direkt som ett nyår man är van vid. Det är verkligen ingen stor grej här, mina värdföräldrar gick liksom och la sig innan tolvslaget??? WTF liksom. Men fick iallafall en klunk skumpa som Klara hade med sig hehe. Busigt. Fick iallafall en härlig förkylning som nyårspresent... så himla segt, blir ju aldrig sjuk i Sverige nästan. 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Söta flickorna! Kul att ae er ihop vilken fin bild:) ja vi är sååå stolta över dig Alicia och stt du är iväg på ditt stora äventyr är verkligen lörorikt - och modigt/ mamma

2013-01-02 @ 23:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0