chicken burro

Igårkväll regnade det här för första gången sedan jag kom hit. Det regnade lite (med betoning på lite) imorse med så fick skjuts till bussen. Innan dess åt jag världens godaste frulle. Debbie hade gjort våfflor och stekt korv och bacon. Bacon är inte riktigt min favvo så höll mig till våfflorna, mumzzzz! Dagen i skolan var som vanligt. Fast vi fick godis på engelskan, det är typ som "klassens timme" på fredagar. Haha, amerikanare... Efter skolan chillade jag på livet sen åkte jag, debbie och larry och åt på mexicanks restaurang. Katie är inte hemma så det var bara vi. Jag tog en kyckling burrito! yum, en ny favvo helt klart. men tror inte jag riktigt tål allt vitt mjöl jag äter här. Får lite ont i magen så får nog chilla lite på det, tyvärr. Det är ju så gott! Och dom har det ju typ i allt? Sedan åkte vi hem och spelade spel och kollade på baseball! Har jag kommit till rätt familj eller? ehh, svar JA! Självklart vann jag, båda gångerna vi spelade, viktig detalj. Nu ska jag kolla på några avsnitt "here comes honey boo boo". Asså BÄSTA programmet. Älskar ju program där människorna är helt galna och här är allt mycket mer extremt! Imorgon ska jag shoppa med Klara! Ska möta henne 10 men mina värdföräldrar vill så gärna ta med mig på zoo så vi ska göra det innan. Man måste tydligen göra det tidigt för annars blir det för varmt! Hörs imorgon folks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0