first day

Första dagen i skolan idag, var en kort dag så det gick bra. Hittade till alla mina klasser och så. Är jätte trött nu så orkar inte skriva så mycket men gillade alla klasser utom tv production så ska försöka byta den. Var även hos doktorn idag och fixade allt så nu kan jag sporta. Saknade Sverige lite idag när alla stog och pratade i sina gäng och jag var ensam haha. Men pratade men lite människor så det blir nog bra. Har soccer med en annan utbytesstudent från Norge och lunch samtidigt så jag slipper sitta ensam haha. Juste, vi är bara 3 tjejer i soccer. Men det gör inget! Jag får berätta mer imon eller nått för är för trött för att orka skriva. Godnatt folks

Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh Alicia... tänkte på dig hela dan igår och hoppades att det skulle kännas bra i skolan.Första dagen d e stort. Förstår att du var trött. Men nu kommer du in i det mer o mer. Puss mamma

2012-08-09 @ 09:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0