Thanksgiving, grand canyon och veckan som gått

Okej, jag har inte bloggat på länge. Har verkligen haft fullt upp. Förra veckan var det thanksgiving. Det känns som om det är en ursäkt för amerikanarna att äta och kolla på fotboll. Haha, men det var trevligt! Vi hade thanksgiving middag och sa vad vi var tacksamma för och allt det där man ser på film ni vet. Sen dagen efter åkte vi på "girl trip" till grand canyon! Det var sjukt coolt! Såg ut som någon photoshopat ihop det eller något haha. Men det var verkligen helt sjukt coolt att se! Väldigt mycket turister också. Sedan övernattade vi i flagstaff och gick på bio, åt middag och bara gled runt.

Denna veckan har det vart fotboll för hela slanten. Lämnar huset 6:45 varje dag och kommer hem ca. 20:30 helt död och då måste jag duscha o.s.v. och gå och lägga mig i tid. I Tisdags var det första matchen och jag fick starta. Blev helt förvånad för har inte alls varit bra. Men det gick helt okej ändå. Fast vi förlorade med 1-0, även om vi faktiskt var det bättre laget! Lite oturligt. En sak som är VÄLDIGT annorlunda är att varje gång innan match så säger de "line up" alltså allas namn. Sen så sjunger man nationalsången! Haha känns ju lite överdrivet, inte så att vi är med i OS eller nått. I torsdags hade vi match igen mot det bästa laget i Arizona. Vi förlorade med 2-0, men vi blev inte helt överkörda faktiskt. I fredags var det match igen och denna gången vann vi med 5-0! Spelade en halva. Gött att vinna faktiskt. I helgen har jag och Katie vart själva hemma vilket resulterar i att kolla på film och äta socker, haha! Nu ska jag kolla på julkalendern, dricka te och äta något gottigt. Ska göra det mörkt i rummet och lossas som om det är snö ute och inte 25 grader! Denna veckan kommer det nog inte heller bli jätte bra uppdatering för kommer ha match måndag-onsdag och kanske torsdag och fredag beroende på hur det går! Så vi hörs när vi hörs! Ciao


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fantastiskt, jag har alltid drömt att gå se Grand Vanton! Så fina ni är ihop, du och Katie<3 kram mamma

2012-12-03 @ 20:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0