visum

Kom precis hem från Stockholm där jag var och fixade visum. Passade även på att se Stockholm och umgås med mina föräldrar, vilket var trevligt! Att åka hela vägen till Stockholm var väl kanske lite onödigt för att bara visa skosulorna, säga "I've got one year left", "no" och "thank you" samt vänta i ett rum i 2,5 timmar. Men det var väl ändå okej. Nu är allt fixat pappersarbete fixat så nu är det bara placering jag väntar på. Sedan kan jag börja köpa presenter. Lite svårt att köpa till några man inte vet något om. Packningslista och sånt får man ju också vänta med tills man fått placering. Lite svårt att veta om man hamnar i alaska eller arizona.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0