18 år gammal

Igår var det ju min födelsedag! Hela 18 år är jag nu. Jag vaknade iallafall klockan 6 på morgonen som vanligt och skulle gå ut och äta frukost. Då hade min värdmamma redan varit och köpt Helium ballonger som väntade vid frukost bordet! Sen gick jag till skolan och på skolbussen ringde både mamma och pappa och gratulerade. Mamma skickade även en video på henne och katten där hon sjöng så fint för mig! Sen kom jag till skolan och hade matte och study-hall. Sedan hade jag photo vilket är min favoritklass! Gillar människorna där och det är väldigt slappt! Fick finaste gratulationen av Frank, som är jätte rolig! Oroa er inte nu mamma och pappa, han är en bögare! Sedan var det historia där vi målade kalkoner. Haha amerikanare alltså.... Sedan hade jag fotbollsklassen och då fick jag ett fint paket med energy-bars av bästa Heidi! Sedan var det lunch och vi satt som vanligt med de vanliga tjejerna! Hehe sedan hade jag min sista period som är engelska! Gjorde inget där heller så det var ju gött. Slutade skolan 2:20 som alla andra dagar och skypeade med mackan tills min fotbollsträning började klockan 4. Innan fotbollen så ringde även moster Linda och C.o. Det var trevligt att prata med dem igen! Sedan var det fotbollsträning där vi bara lekte och pratade. Efter träningen gick jag och heidi till bilen som Katie hade skrivit massa saker på! Haha sen åkte vi till goldies där jag blev väldigt överraskad att klara och alex redan var! Fick även fler Ballonger så jag sammanlagt fick 18 stycken! Åt focaccia och cookie-skillet som vanligt! Sedan åkte vi hem och då fick jag mina presenter av värdfamiljen! Verkligen hur bra presenter som helst fick jag! En ASU hoodie, två springshorts och ett presentkort på the mall! Sedan åkte vi och T-PINGade Drew's car. Drew är en kille Katie gillar och T-PING är när man skriver massa saker på bilen och kastar toapapper på den typ. Katie tyckte det var jätte roligt haha! När vi kom hem igen så öppnade jag paketet från mamma och pappa och det var ett JÄTTEFINT bälte! Bra jobbat där mamma och pappa. Det gjorde ni bra. Sen så öppnade jag brevet från Sarah som jag längtat efter att få öppna så länge. Skrattade åt hur mycket Sarah det var i det brevet! Fick även djungelvrål också!!!! Åh så gott!!! Så detta var min 18års dag. Inte riktigt lik alla andra svenskars 18årsdagar, men jag kunde helt ärligt inte fått en bättre dag! Förväntade mig ingenting faktiskt. Och att jag kunde använda shorts på min födelsedag var underbart!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh kul att läsa!Så fantastiskt härligt💗🎈🎈🎈

2012-11-23 @ 05:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0