Oct. 16, 2012

Dagen började med ett Skype samtal med Mathilda och pratade även lite med Cammen och Peter! Deg var jätte kul med tanke på att jag inte pratat med Mattis sen jag kom hit... Men när vi pratade kändes det som det var en vecka sen vi sågs typ! Vi vet vart vi har varandra, eller hur macki? Sen skypeade jag med Emma som alltid har något kul att berätta! Roligaste jag känner! Sen åkte jag till the mall med Heidi och en annan tjej som heter frida! Åt en kyckling burre till lunch och köpte en lite tjockare tröja som jag kan använda i skolan, de har det överdrivet kallt där.... Nu sitter jag och tittar på lost och knaprar på lite goldfish! Imon ska jag ut och springa samt sola! Puss på er där hemma!


Kommentarer
Postat av: "Macki"

I totally agree!!!!

2012-10-17 @ 23:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0