oktober

Har vart i Arizona i 2 månader idag! Wihoo ska firas med froyo imon... hehe! Sjukt att det är oktober och 40 grader varmt..... iallafall, idag var en helt vanlig dag bortsett från paketet då! Imon är det early release vilket betyder att vi slutar 11:20 typ. Fett gött för man gör aldrig något. Rätt onödigt ändå, då kan man ju likaväl vara hemma... Ja, ibland förstår jag inte den amerikanska logiken! Får krupp på alla inches, miles, farenheit osv. Varför krångla till det i onödan? Snart kommer Alex och Heidi och hämtar upp mig och då är det fotbollsträning! Har gått riktigt dåligt för mig nu de senaste 3 gångerna men idag ska jag va bra igen. En fråga bara, vad vill ni läsa egentligen? Är ju tråkigt att bara läsa om mina dagar som i princip ser likadana ut... Haha, ha det gott!
Fick mina foton härom dagen, helt ok nöjd men ser lite ut som en terrorist.... Jaja mamma tycker alltid jag är fin, sådeså

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men det är du ju också<3 Du vill väl inte att jag ska ljuga! Jag är säker på att det varje dag händer något speciellt. Skriv om vad som händer i skolan , om skilkinpisaena, lunchrasten, skolbussen , hur det ser ut.Vad du tänker... Det är alltid kul att läsa! Kram mamma

2012-10-04 @ 04:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0