State fair

Idag var vi på state fair! Det är typ som marknad med mat, olika åkattraktioner, spel saker och djur. Haha, vet inte riktigt hur jag ska förklara! Det var väldigt varmt och mixa det med lite hänga-upp-och-ner berg-o-dal-bana så mår man lite illa. Åt även en fantastiskt äcklig kycklingburgare som jag inte ens kunde äta upp. Smakade inte bra! De hade bara sjukt ohälsosam och grisig mat, jag klarar inte av att äta sånt med massa fett och friterat! De sålde friterade oreos, snickers, cookie dough och tom friterad GLASS!!! De sålde även choklad överdragna bacon(!?) Sjukt. Hur kommer man ens på den kombon? Det var väldigt amerikanskt helt enkelt. Katie hade ett gigantiskt turkey-leg haha! De hade även pig-race och grisarna var så himla söta! Jag vill ha en liten gris hemma, de är ju så söta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0