jersey

Igår var det möte för alla utbytesstudenter som bor i närheten. Det var väldigt många där, mer än jag trodde! Det var människor från hela världen så det var faktiskt lite coolt. Typ Egypten, Israel, Pakistan, Kina, Brasilien och sen massa europeiska länder! Alla skulle göra en dish från sitt eget land så jag gjorde swedish meatballs såklart. Det var även kul att träffa Klara igen, hade ju en del att ta igen om man säger så! Haha, iallafall så var det rätt segt för fick sitta och lyssna på samma saker som jag hört miljoner gånger innan jag åkte. Men detta ska väl ha varit den sista gången man måste lyssna på det. SKÖNT. Idag var det jersey-day i kyrkan så alla skulle ha på sig jersey. efter kyrkan åkte vi till walmart och sen åkte vi hem och åt lunch och jag däckade i soffan. Nu ska Katie åka och köpa panda och subway till mig haha. Imon är det skola igen! Vi höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0