kultur-krock

Tänkte bara ge er ett exempel på en av alla kulturkrockar jag är med om.
Dagen började med en ägg-macka vilket Larry tycker är väldigt knäppt, att ha kokt ägg på macka. Sedan följde jag med till kyrkan och efter det åkte vi på några ärenden. När vi kom hem var jag hungrig för det började ju bli lunch-dags. Jag var jätte sugen på flingor så då tog jag det. Det tyckte Larry var ännu knäppare att jag åt sandwich till frukost och cereal till lunch. Det borde ju vara tvärt om tyckte han. Spela roll det är ju samma sak haha, inget av det är riktig mat. Sen så gjorde han oatmeal till lunch för har tyckte det var så roligt att jag vände på det. Gissa vad han har i sin oatmeal???? Socker, kanel, smör och........kött (?!) Sjukt udda, men han tyckte det var helt normalt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0