Laborday

Så idag var det ledigt pga laborday och shopping stod på schemat! Var först på ett secondhand ställe! Var sjukt billigt. Köpte två abercrombie kjolar, två par shorts och jeans jackan (som jag ska klippa av till en väst) för 25 dollar!!! Det är liksom 175kr... Rätt så billigt hehe, Resten köpte jag på the mall! Hade verkligen shopping lycka idag för hittade jätte mycket saker jag tyckte var fint, så jag köpte en del. Men innan har jag inte hittat så mycket faktiskt. Undra hur det hade slutat om vi gick in i fler affärer, köpte typ 3 plagg i varje haha. Åt Froyo, men mitt favvo ställe är goldenspoon för där har de peanutbutter taste och cookie dough. Sen kom vi hem och provade alla våra saker. Efter det åt vi middag, det blev ribbs! gääälet gött. De grillar typ varje dag här för att slippa få det så varmt inomhus och jag ÄLSKAR grillat. mums, speciellt när vi nästan inte grillade någonting i sommar. Efter middagen bakade jag och Katie kakor och nu mår jag illa... hehe... Men idag kom jag på att jag inte blivit så tjock för inga kläder är för små än. Men har ju inte tränat på länge så är lite "lös". Nu sitter jag nydushad och kollar på tv med Katie! Det har varit en riktigt bra dag idag. Börjar bli sjukt blek måste verkligen ta mig tid att vara ute mer. Men har aldrig tid verkligen.... Vi hör imon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0