soccer-game

Igår hade vi våran första soccer-game! Vi förlorade, men det var rättvist. Det var jätte kul att spela igen och även om jag inte gjorde den bästa matchen så var det sjukt kul. Hur varmt som helst också, aldrig varit så svettig. Mina ben svettades och armarna var helt blöta! Kändes som jag hade duschat typ! Men det är väl bra att svettas lite för har gått upp 3kg! Fast det är inte så konstigt med tanke på all omställning med mat, tid och ingen träning + att jag ätit onyttigt varje dag. Men ska bättra mig nu så tror jag droppar dom kilorna av bara farten! Efter matchen åt jag middag och sedan ville Debbie belöna mig med Froyo! Det tackar man ju inte nej till efter att ha slitit i 30 graders värme... Tog inga bilder men lånade några av Heidi, hoppas det var okej! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kuuuuul att se. På bilden ser ni så himla svala å fräscha ut haha!

2012-09-23 @ 21:12:25
Postat av: Anonym

Kuuuuul att se. På bilden ser ni så himla svala å fräscha ut haha!

2012-09-23 @ 21:12:26
Postat av: myggan

jag vill ha Froyo!!!!!!

2012-09-24 @ 22:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0