jag hatar "the nurse"

Förra helgen var jag och Heidi på Pheonix open. Det var helt sjukt varmt och jag trodde nästan jag skulle svimma av värmen ett tag. Är ju ingen golf-fantast men det var ändå rätt coolt faktiskt! Dagen efter var det Super-bowl. Det är typ den stora american-football finalen som alla i hela landet kollar på. Många kollar typ bara för att reklamerna är bra då företagen lägger miljontals dollar bara för några sekunder. Såg på detta hemma hos Heidi. Denna helgen var jag och åkte skidor. Från shorts till skidkläder på 2 timmar, bara i Arizona. Det var iallafall bland det värsta jag varit med om eftersom att amerikanare är helt efterblivna. De är helt okontrollerbara i backen. Seriöst blev helt frustrerad. Hjälpte inte heller att det var snöstorm typ. I måndags var det en väldigt dålig dag för mig. Mådde verkligen inte bra så jag gick till the nurse och så tog hon tempen och allt det där för att man ska få gå hem. Hon ba "nej du får inte gå hem för du är inte sjuk." Då sa jag lite snällt "men jag känner att jag kommer bli sjuk snart". Då sa hon att någon måste typ intyga och jag fattade inte riktigt vad hon sa så försökte jag förklara för henne att jag var utbytesstudent och mina värdföräldrar är inte hemma och så. Hon var verkligen hur otrevlig som helst och ba " Det kan inte jag göra något åt". Då börjar jag GRÅTA. Vet verkligen inte varför haha men jag var väldigt trött för hade inte sovit mycket under helgen och att jag var ju påväg att bli sjuk. Kunde verkligen inte sluta gråta heller. Jag är inte den som börjar gråta för sånna saker, jag kan typ gråta om jag slår mig men inte för sånt så jag kände mig jätte löjlig. Vet ni vad idioten säger då? "No tears!" Asså jätte surt inte snällt liksom. Så försökte jag torka bort tårarna så sa hon hur irriterat som helst "Ta en tissue!" och jag orkade inte resa mig och gå bort och ta en jävla tissue och då säger hon "I said, tissue!" Så jag gick ut för ville verkligen inte vara där inne med henne för hon var så sjukt otrevlig. Så jag kallade henne några fula ord på svenska (haha det kändes bra) och gick därifrån. Så gick till the office och så kom min värdmammas syster och hämtade upp mig. Somnade när jag kom hem och vaknade upp med världens feber. Trodde jag skulle dö. Så var hemma idag också från skolan för jag hade feber. Helt sjukt hur hon kunde vara så elak emot mig. Jag är 18 år jag vet väl hur det känns när man är sjuk? Det var typ andra gången jag börja gråta sen jag kom hit. 

Kommentarer
Postat av: myggan

Älskade"!!!

2013-02-13 @ 17:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0