American-style

Blev ingen shopping idag för Heidi skulle göra något med sen värdfamilj! Så istället åkte jag, Katie och resten av ungdomarna från kyrkan och åt lunch! Det blev burgare på Five guys. Undra hur många olika hamburge-ställen dom har här? Sedan efter ett tag åkte vi hem och jag badade lite i poolen. Inte direkt svalkande eftersom solen värmer upp den. Sen gjorde jag en läxa jag har tills imon och spelade spel med Debbie, jag vann såklart! Debbie och Larry åt middag ute så jag och Katie fixade mat själva! Hehe, slutade med ännu mer fettomat. Nu har jag precis duschat och tittar på Harry Potter! Dom har typ tusen kanaler så det är svårt att bestämma sig. Imon ska jag till skolan igen, ska bli kul förutom tv production, gillar verkligen inte det klassen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0