att spela eller icke spela badminton, det är frågan

Måste börja ta lite bilder faktiskt, blir så tråkigt annars! 
Anyways, idag efter skolan var jag på badminton möte. Try-outs börjar nästa vecka och imon är det "open-gym". Alltså man går dit och bollar lite typ för att vara redo nästa vecka. Jag har ju aldrig spelat seriös badminton så vet inte ens om jag kommer med i laget. Vet inte heller om jag vill börja eftersom att det är träning VARJE dag 2:30-5:00 och games o.s.v. och vet inte om jag orkar lägga 150 dollar på det + all tid. Men samtidigt känner jag att vad ska jag annars göra? Kände mig inte riktigt hemma med människorna där heller, men de var jättesnälla. Får se hur jag gör med det. Sen hämtade Debbie upp mig och vi åkte och handlade lite. Sen åkte vi hem och jag kollade lite på tv innan jag hjälpte Debbie med maten. Hade lite struggle med konservöppnaren haha. Det blev sallad så fick man ta lite vad man ville i och jag tog även några slicear left-over pizza för jag var så hungrig! hehe, imon är det fredag vilket är skönt. Ska åka skridskor med Katie och hennes kompis! Trivs jätte bra i familjen men skolan har jag inte riktigt kommit in i än, det är jobbigt när alla känner varandra och jag inte riktigt kan språket. Saknade jensen lite idag. Juste det är typ 47 grader här, rätt oskönt. Men det är den varmaste tiden på året och det ska snart bli lite kallare, eller mindre varmt rättare sagt. 

Kommentarer
Postat av: emma

åhhhhhhh, du ska gå i våran klass ju

2012-08-15 @ 01:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0