baseball

Igår vad jag på mitt första baseballgame! Det var hur coolt som helst. Stadion va helt sjukt stor och det var tak som man kunde fälla upp också, det va ball. Man märkte direkt att vi var i USA för det var HUR mycket mat alternativ som helst där. Dom hade verkligen allt. Det stod mellan kycklingburrito och subway men det fick bli subway haha. När vi stog i kö för att köpa började de spela nationalsången och alla bara stannade upp och lyssnade på nationalsången. Det var helt sjukt, de är så patriotiska här. Sen så spelade dom avicii också! Mamma och pappa det är en svensk DJ.... 
Laget förlorade matchen men det gjorde ingenting, det var sjukt häftigt ändå. Det var jättebra stämning och amerikanare är definitivt inte så blyga som oss svenskar. Efter matchen var det något kristet band som spelade som alla var helt galna i. Jag kan ju säga såhär, jag är glad att jag är uppvuxen i Sverige där man lär sig att tänka kritiskt och självständigt. Tog några bilder men ser ut som en liten tönt på alla, men skit samma!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kuuul att läsa!!! Och du är jättefin p bilderna ( som vanligt):)
Och jag vet att Avici är en svensk dj.Faktiskt.puss mamma

2012-08-26 @ 00:59:58
Postat av: Pappa

Fin bild! Jag visste inte att Avici ar en svensk DJ. Dad

2012-08-26 @ 21:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0