hos värdfamiljen

Nu har jag äntligen kommit till värdfamiljen! Dom är verkligen hur gulliga som helst. Fick ett välkomstpaket med saker jag kommer behöva här i öknen haha! Det var en vattenflaska, t-shirt, ett jätte fint armband med blå stenar som var en väldigt vanlig sten här, body lotion, en liten balong-flagga och en nyckel till huset. På nyckeln satt det en lite flipflop och även en skylt där det stog Alicia! Hur gulligt som helst! Var så nervös när jag gick ut, tur att jag inte var ensam hehe. Sedan åkte vi och åt lunch på ett väldigt amerikanskt ställe. Det var gott! Sedan fick jag en liten rundtur i "grannskapet" som det så fint heter på svenska. Har eget rum och så delar jag och Katie på ett badrum. Det känns verkligen hur bra som helst! Bilder från New York kommer lite senare. Vet inte riktigt mer vad jag ska skriva just nu. Ovan bloggare... hehe, puss så länge saknar er där hemma!

Kommentarer
Postat av: Lotta G

Vad kul att läsa och se alla fina bilder du lagt ut! ut! Din värdfamilj verkar verkligen jättegulliga! Du kommer få ett fantastiskt år "over there" Här hemma fortsätter allt sin gilla gång...Kram till dig från Klaras mamma Lotta (biologiska mamma alltså;))

2012-08-03 @ 08:24:55
Postat av: Anonym

Så roligt att höra Alicia:) linda och jag sitter på kafe uppe på Marstrand och läser om detta härligt!! Kramar mamma

2012-08-03 @ 15:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0