mamma och pappa

Kära mamma och pappa, om ni funderar på att göra mig glad och skicka lite saker så skulle jag uppskatta:
1. lösgodis, fudge, punch och lite röda godisar jag gillar
2. Sverige tröja, typ en ibrahimovic tröja eller nått
3. jeans shorts från abercrombie and fitch. Har bara ett par så blir nog inte svårt att hitta
4. Ett linne/skjorta. Det är ett linne med skjort-krage som är creme vit och är lite längre där bak.
5. mina vita converse (bara om det går, minsta prio)
6. Till min födelsedag önskar jag mig mina primeboots! dom får gärna komma lite innan. Kommer inte överleva detta året utan dom!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja den lilla vita toppen har jag spanat in (när jag tvättade) och tänkte kanske låna;) skickar den till dig istället:) Förstod nästan hela beställningen utom detta med de röda godisarna vilka är de?? Så undrar jag va du ska ha för nytta av Primeboats i öknen i 45 graders värme men förstår att du saknar dem, dina älsklingar!!! Vi saknar dig. Kraaaaam!

2012-08-11 @ 07:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0