ont i halsen

blääää har ont i halsen. Debbie sa att det var för att när det blåser här så blir det torrt och någonting i luften så halsen (skrev precis throaten haha) torkar ut. Men har druckit mycket vatten och ätit massa vitaminer idag så känns faktiskt lite bättre. Äter mer frukt och grönt här än hemma typ. Idag åt vi kyckling med borcolli och sallad. De undviker kolhydrater men istället gör dom en "sallad" eller rättare sagt krutonger och dressing med några salladsblad haha. Men jag äter min sallad riktigt utan äckliga krutonger. Igår var det ju min 1 månads dag i USA och det tyckte Debbie vi skulle fira med min favvo, foyo! Det tackar jag ALDRIG nej till vill jag lova er. Bästa jag vet. Så får se om vi åker, åhh e så sugen. Min värdfamilj är bäst! Kunde inte fått det bättre. Slänger in en bild från New York. Är så glad att jag åkte nu när jag ser tillbaka på det som var bra. Trodde inte jag skulle gilla det så mycket som jag gjorde. Överträffade mina förväntningar, även om man sett 2 miljoner coola bilder på New York!
Gillar killen i bakgrunden! Haha
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0