sista dagen i New York

Idag ar det sista dagen vi ar har och jag har precis atit godaste lunchen. Blev sjukt matt for man vet aldrig nar man far riktigt mat i det har landet igen! Haha, ser inte riktigt friterad kyckling och vitt brod som riktigt mat, men det har faktiskt varit god mat har. Dom ar mastare pa kakor och sant assa haha... Har inte haft tillgang till internet men det kommer jag ha i arizona. Da kan jag aven lagga in bilder och sa. New York ar verkligen sa himla haftigt, det gar inte ens att beskriva. Allt man har sett pa bilder och sant ger verkligen inte staden rattvisa. Men jag bloggar mer om mina dagar i new york nar jag har min egen dator med de svenska bokstaverna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0