Slide rocks

Idag var jag med Katies kompisar på en liten road trip! Vi började dagen på starbucks sedan åkte vi upp i bergen och det var hur fint som helst! Asså det går inte att beskriva, det är så himla fint. Mamma du skulle älska det! Iallafall så åkte vi och kollade på massa djur i en park typ. Det fanns björnar, mulor, lo-djur o.s.v. Sedan åkte vi till ett amerikanskt ställe och åt lunch, var så gott så. Sedan skulle vi åka vidare men bensinen började ta slut och vi hitta ingen bensin station så vi fick stanna och vänta på en gubbe som kom med bensin! Haha, sedan åkte vi vidare till slide rocks! Det var det finaste och coolaste jag sett. Det var röda klippor och utsikten va galen. Sedan var det strömmar man åkte ner för typ. Så jäkla coolt. Sedan åkte vi hem och åt pizza till middag och nu ska jag snart sova. Är rätt trött! Tror jag ska skriva in mig i skolan imorgon. Mer om det då! Puss
Slide rocks! Hur häftigt ser det inte ut egentligen???

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så underbart Alicia vilken upplevelse!!! Härligt att läsa.vi sitter här och tjoar&!!! Lycka till med inskrivningen KRAM från mamma😘

2012-08-04 @ 10:16:52
Postat av: Anonym

Wow Alicia! Vad kul att du är på G nu med allt det nya. Det verkar som om du kommit till en jättebra familj och har blivit väl mottagen. Och ja, slide rocks, det ser oerhört häftigt ut.
KRAM från Eva

2012-08-04 @ 15:14:26
Postat av: Emma

hahah söööötaste kommentaren från din mamma

Svar: Hon e för fin!
usaalicia.blogg.se

2012-08-06 @ 02:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0