soccer

Var hos doktorn för att fixa inför sporten men det blev lite problem osv men vi jobbar på det! Sedan åkte vi till skolan för att kolla upp hur jag skulle göra med allt och då träffade vi en av debbies kompisar som hade en utbytesstudent från Tyskland. Han hade också valt PE men fått soccer. Vi visste inte att man kunde få det så vi gick och frågade om jag kunde ända min schemalagda badminton till soccer istället och det gick! Så nu har jag schemalagt soccer varje dag hela året! Fett soft. Men ska fortfarande gå på try-outs för badminton laget efter skolan och se om det är kul! Snart ska vi hämta upp Katie som började skolan idag, åka till walmart och någon sport affär sedan blir det lunch på något taco ställe. Älskar att jag ska bo här hela året! Men är lite nervös för skolan imon men det ska nog gå bra! får köra på ursäkten att jag är svensk om jag kommer försent. 
 

Kommentarer
Postat av: Klara

LYCKA TILLL!!!!!!!!

2012-08-08 @ 05:02:32
URL: http://klarasresa.devote.se
Postat av: Camilla

Super Alicia! Sååå kul att höra, nu får du spela fotboll hela året😄

2012-08-08 @ 06:18:56
Postat av: Lotta G

Bra strategi du har Alicia! Passa på att vara ny medan du kan- blir svårare om ett halvår...

2012-08-08 @ 10:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0