Söndag sol och pizza

Idag har jag inte gjort många knop. Skypeade imorse och sedan såg jag lite Harry Potter. Jag ska kolla på alla filmerna är nu inne på andra! Mitt problem är bara att jag somnar hela tiden! Sen gick jag ut och sola/bada, sjukt göd men fett varmt. Sen gick jag in såg lite tv, gled runt och tog mig en dusch. Nu har jag precis ätit middag. Det blev pizza idag, men vi gjorde hemma så man fick bestämma själv vad man ville ha på sin! Jag tog mozzarella och peperoni och lite champinjoner (intresse klubben antecknar). Nu sitter hela la familia och tittar på film. Det har helt enkelt varit en degig dag och det behövde jag! Imorgon är det skola igen, hörs då puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0