swedish fish

Svar till mamma och pappa: Menar bara att jag gillar röda godisar! Typ jordgubbar, smultron mattor! Lite syrliga godisar liksom! Men INTE gelé! Och primesen jag jag använda när det svalnar lite för då kan det vara kyligt på morgonen. Då kan man ha primes, saknar dom.

Iallafall, gårdagen var både bra och jätte kass. Själva skolan var bra. Pratade med lite mer människor. Dock försökte jag byta tv production men det gick inte försen nästa semester. Men ska försöka se vad vi kan göra. För det är jättesvårt med alla tv ord som alla fattar utom jag. Glömde även mitt student-ID men det kommer ALDRIG hända igen. Och min mobil dog, men jag löste det och kunde ringa Debbie iallafall. Satt med ett nytt tjejgäng på lunchen som Heidi hade boundat med. Haha, Skippar badminton också för det blir så jobbigt eftersom det är träning VARENDA dag och det är ändå en sport som inte intresserar mig så mycket. Så blir att spara mig till fotbollen sen som börjar i oktober/november. Efter skolan åt vi taco-bell. Varje gång baseboll laget här gör minst 6 home-runs så äter man taco-bell för de har ett special erbjudande då. Gott var det för jag älskar tacos! Sen åkte jag och katie och åkte skridskor och sen åkte vi och hyrde en film och åt swedish fish för första gången. Dom är jättegoda! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0