Nu är det jul igen

Det är lite annorlunda här med jul och allt. Ingen snö och lite annorlunda traditioner. Här är det julpynt överallt och även i kaktusarna och palmerna! Åkte förbi ett hus som hade en jätte kaktus med massa armar så hade dom satt tomteluvor på alla armarna! Väldigt charmigt tycker jag.

Min värdmamma är så himla gullig. Hon frågade om våra svenska jultraditioner så jag berättade lite om vad vi brukar göra och så. Jag berättade även att när man är liten brukar man få en adventskalender. Så då gick hon och gjorde en åt mig!! Hur gulligt är inte det? Blev jätteglad och hade inte förväntat mig det överhuvud taget! Så det var väldigt roligt!

Så julen är annorlunda, men det är ändå roligt att se hur de firar här! Imorgon drar jag och min värdfamilj för att fira jul i Kalifornien! Mamman har 6 stycken syskon så det är en stor släkt, den är tydligen helt galen också! Vi får se hur detta går, haha


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det kalendern man ser på bild som Debbie gjort? Helt fantastisk! Hon är ju urgullig din värdmamma<3 hälsa dem alla från mig och ha det underbart i Kalifornien. Så roligt för dig att åka dit. Kram! Mamma

2012-12-22 @ 10:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0