3 månader

Idag vet det 3 månader sedan jag lämnade Sverige och tog planet över atlanten! Lite coolt ändå. Får ju verkligen känna på hur det är att vara en amerikansktonåring på riktigt. Men jag är verkligen helt fantastiskt tacksam för det jag har där hemma! Min uppväxt, mina vänner och min familj! Hade inte velat byta ut någonting utav det för alla pengar i världen! Uppskatta Sverige vänner. Även om det regnar och är grått så är det ett bra land med bra regler som make sense. (trodde inte dagen skulle komma men kommer verkligen inte på det svenska ordet???????)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt Alicia<3 Sånt gläder ett mammahjärta att få höra kram mami

2012-10-26 @ 13:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0