Full rulle

Dagen började med ett skypesamtal med soffan. Underbart att se henne bita på sitt hår igen! Har saknat henne så! Eller vad säger jag, saknar ju henne fortfarande men känns ändå som man umgås över Skype, haha! Sjukt ändå att jag är på andra sidan jorden och vi kan sitta och snacka med varandra helt gratis! Iallafall, efter åkte vi några ärenden, köpte lite saker till min Halloween kostym. Ska på en utbytesstudents halloween sak på fredag! Åt även lunch ute, naked chicken burrito! Gott, man äter mycket ute här.... Inte det mest ekonomiska men man måste ju äta! Billigare här också. Sedan kom vi hem, Katie och vmamma åkte till kyrkan så jag och Larry hade breakfast for dinner. Han åt havregrynsgröt med korv i.... Helt normalt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0