soccer

Jag är så trött i min kropp så det är inte sant. Spelat fotboll hela helgen. Två matcher igår, en i värmen och en på kvällen. Kvällsmatchen var helt underbar för det var liksom perfekta temperaturen för fotboll, inget regn, ingen blåst och ingen skinande sol i vägen. Kom hem runt 10 och däckade nästan direkt. Imorse hade vi en match 9:20 och jag spelade nästan hela matchen igår och hela idag så är min kropp trött... Påväg hem från matchen idag köpte jag en chickenburrito sen däckade jag gött framför tv:n! Ikväll ska jag och Alex till Heidi för middag och sen ska vi till ett haunted house... Undra hur det kommer gå för lilla bäbisen Alicia.... Denna veckan är det lov och det ska bli så himlans skönt att bara hänga lite och ta det lugnt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Söta flickan😊Härligt att du spelar så mycket fotboll!

2012-10-15 @ 05:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0