Socker

Igår var vi på the mall och köpte det sista till halloween grejen! Åt froyo och jag dör varje gång så gott det är! Har inte ätit det på över två veckor så jag var tvungen att äta det två gånger. Såg även på bio, taken 2! Den var bra men det var lite tråkigt för den var väldigt lik den första och man visste hur det skulle sluta. Men det var fortfarande väldigt bra! Sen åkte vi hem och gjorde oss i ordning för halloween saken. Det var lite nya folk där så det var intressant! Väldigt kul att träff människor från verkligen alla delar av världen, pakistan, Thailand, brazilien, Sydafrika osv. Dock fick vi ingen middag där så det ända jag åt i går var socker socker och socker! Så kände mig helt misshandlad när jag vaknade. Så idag ska jag äta massa riktig mat och inte bara stoppa i mig skräp! Japp. Nu ska jag snart åka och kolla på volleyboll turnering. Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0