uppförsbacke

Nu är det lite uppförsbacke. Har börjat längta hem lite och allt här borta är inte någon dans på rosor när man har världens bästa vänner och familj där hemma. Även om det är hur underbart här som helst, naturen, värmen o.s.v. Så saknar jag alla där hemma och även den svenska kulturen och hur vi ser på saker. Jag har sån tur som har Heidi som förstår hur jag ser på saker och kan hålla med mig! Helt fantistiskt faktiskt! Men nästa måndag är det try-outs för school-soccer och jag hoppas verkligen att jag kommer med i det bästa laget! Under skolsäsongen så "pausar" klubbfotbollen som jag spelar nu. Det är lite komplicerat, men när blev Amerikanare okomplicerade? Jag menar farenheit? inch? cup? Var är logiken egentligen? Men tillbaka till fotbollen... Det är så skönt att spela fotboll för då koncentrerar jag mig bara på det och då blir allt mycket lättare! En annan bra sak var att jag var topp 3 på matteprovet. Yeeeeeah, amerikaner har inte alltid alla hästar hemma helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: emmi

<3

2012-10-23 @ 07:43:05
Postat av: myggan

Öppna ett berv så mår du bättre

2012-10-23 @ 16:30:16
Postat av: Mamma

Sötaste flickan tänker på dig hela tiden <3 duktig du är! Håller tummarna hårt hårt på måndag😊

2012-10-23 @ 18:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0